“ev yanarken failler umarım evin içindedir.” diyerek okuduğum haberdir.
Sık geçen başlıklar
19 04 5
ekşi profilibaba saçını başını bilmiyorum ama o resmi oraya paintle yapıştırmamışlarsa terbiyesizim.
koyu bir fenerbahçe taraftarıyım.
galatasaray’dan da beşiktaş’tan da zerre hazzetmiyorum.
aga be... bu tineri ne olur çekmeyin.
biz ki konu avrupa olunca, galatasaray karşısında önümüzü ilikliyor arkamızı dönmeden geri geri odadan çıkıyoruz.
siz kimsiniz olm ??
galatasaray’dan da beşiktaş’tan da zerre hazzetmiyorum.
aga be... bu tineri ne olur çekmeyin.
biz ki konu avrupa olunca, galatasaray karşısında önümüzü ilikliyor arkamızı dönmeden geri geri odadan çıkıyoruz.
siz kimsiniz olm ??
kuşları ürkütmeyecek kadar ponçik, dolar tahminleri yapacak kadar ekonomist. hmmm kızlar eklesin mi yani ?
tercihi ister evet olsun, ister hayır olsun.
şu olaydan rahatsızlık duymayan, insan değildir. net.
birileri bir oy için kilometrelerce yol gidecek, hasta yatağından kalkacak, yaşlısı vs. senaryolar arttırılabilir.
birileri iki kere oy kullanacak.
ne olursa olsun, benim seçtiğim olsun he?
sağda solda da demokrasi çığlıkları atarsın.
ne zihniyet be.
şu olaydan rahatsızlık duymayan, insan değildir. net.
birileri bir oy için kilometrelerce yol gidecek, hasta yatağından kalkacak, yaşlısı vs. senaryolar arttırılabilir.
birileri iki kere oy kullanacak.
ne olursa olsun, benim seçtiğim olsun he?
sağda solda da demokrasi çığlıkları atarsın.
ne zihniyet be.