Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın deplasmanda yendiği en iyi takım 2

ekşi'de gör
şampiyon kulüpler kupası çeyrek finalinde monaco
şampiyonlar ligi 2. turunda şalke
uefa kupası çeyrek finalinde dortmund

maçları dışında büyük takımlara karşı deplasman galibiyeti çok fazla hatırlayamıyorum. istatistikler gösteriyor ki, galatasaray devleri deplasmanda yenemiyor.

işte bu yüzden ferguson'un istatistikler hakkında söylediği efsane "mini etek gibidir, bir çok şeyi gösterir ama asıl görmek istediğiniz şeyi göstermez" tanımını tekrar hatırlatmakta fayda var.

galatasaray manu ile 3-3 berabere kaldı, içerideki 0-0 ile rakibini eledi.
juve ile deplasmanda 2-2 berabere kaldı, içeride şino ile gruptan çıktı.

barcelona, roma, liverpool ile deplasmanda berabere kaldı ama bu sonuçlar onu hep bir üst tura yükseltti. yani alınan skorlar hep tur getirdi. derece getirdi.

velhasıl kelam, kırk yılda bir defa deplasmanda büyük takıp yenip avrupa'da varlık gösterememektense, içeride ya da dışarıda doğru sonuçları alıp avrupa'nın gediklisi olmayı yeğlerim.
koyu bir fenerbahçe taraftarıyım.
galatasaray’dan da beşiktaş’tan da zerre hazzetmiyorum.
aga be... bu tineri ne olur çekmeyin.
biz ki konu avrupa olunca, galatasaray karşısında önümüzü ilikliyor arkamızı dönmeden geri geri odadan çıkıyoruz.
siz kimsiniz olm ??