tercihi ister evet olsun, ister hayır olsun.
şu olaydan rahatsızlık duymayan, insan değildir. net.
birileri bir oy için kilometrelerce yol gidecek, hasta yatağından kalkacak, yaşlısı vs. senaryolar arttırılabilir.
birileri iki kere oy kullanacak.
ne olursa olsun, benim seçtiğim olsun he?
sağda solda da demokrasi çığlıkları atarsın.
ne zihniyet be.
02.04.2017 · 27. sıra
19 04
01.04.2017 10:18 ~ 10:23