Sık geçen başlıklar

başkonsolosluk'ta 2 defa oy kullanan gurbetçi 1

ekşi'de gör
tercihi ister evet olsun, ister hayır olsun.
şu olaydan rahatsızlık duymayan, insan değildir. net.
birileri bir oy için kilometrelerce yol gidecek, hasta yatağından kalkacak, yaşlısı vs. senaryolar arttırılabilir.
birileri iki kere oy kullanacak.
ne olursa olsun, benim seçtiğim olsun he?
sağda solda da demokrasi çığlıkları atarsın.
ne zihniyet be.