kadın telefoncuya gelip telefon bırakmış, bunu biri gelip alacak demiş, telefoncu telefona hiç bakmadan o telefonu gelen kişiye satmış. he bu arada o kişinin telefon alacağını hele de gelip o telefoncudan alacağını falan bilmiş.
sizin ben yazacağınız senaryoyu sikiyim.
Sık geçen başlıklar
daha cok beklicez mi abi 12
ekşi profilidoğru tespit ama bu fenerbahçe’nin zihniyeti olmuş artık. kişiler değişiyor ama zihniyet değişmiyor. son 30 yıldaki başkanlara bakın ali şen, aziz yıldırım, ali koç.
bunlar belki de ülkenin en başarılı yöneticisi şenez erzik’in başını yemiş adamlar. bunlar daha çok para kazanacağız diye maçlarını atv’den kanald’den korsan yayınlatmış adamlar. bunlar ırkçılığı mide ağrısı diye savunmuş adamlar. bunlar mhk başkanını sadece uyardım tehdit etmedim diye açıklama yapan adamlar. bunlar milli takım teknik direktörü sözleşmesindeki parayı aldı diye ortalık bulandıran adamlar. bunlar tff ve mhk başkanı ile gizlice buluşan adamlar. bunlar seyircisiz maçta stada korsan seyirci sokan adamlar.
bunlar belki de ülkenin en başarılı yöneticisi şenez erzik’in başını yemiş adamlar. bunlar daha çok para kazanacağız diye maçlarını atv’den kanald’den korsan yayınlatmış adamlar. bunlar ırkçılığı mide ağrısı diye savunmuş adamlar. bunlar mhk başkanını sadece uyardım tehdit etmedim diye açıklama yapan adamlar. bunlar milli takım teknik direktörü sözleşmesindeki parayı aldı diye ortalık bulandıran adamlar. bunlar tff ve mhk başkanı ile gizlice buluşan adamlar. bunlar seyircisiz maçta stada korsan seyirci sokan adamlar.
bir hafta kar buz bir hafta toprakta oynandıktan sonra çimdeyiz bu hafta da. sanki bana pokemon ligi amk.
yıl 2020 emre hala hakem azarlıyor.
adamın düz golü yok amk.
herifiin işi zor.
gol atınca senede 150 gol atan takımda gol atmak ne ki oluyor, gol atmayınca senede 150 gol atan takımda bile gol atamıyor oluyor.
sonra siz çomar oluyorsunuz.
gol atınca senede 150 gol atan takımda gol atmak ne ki oluyor, gol atmayınca senede 150 gol atan takımda bile gol atamıyor oluyor.
sonra siz çomar oluyorsunuz.
biz bir taneyi bulamıyoruz millet evliyken 3er 5er göturüyor amk.
bunu oğuzhan özyakup ile göt göte bağlayacaksın.
biri birinden pas vereceği yeri, öbürü de şut çekeceği yeri öğrensin.
biri birinden pas vereceği yeri, öbürü de şut çekeceği yeri öğrensin.
(bkz: kafası hariç 3500 tl)
ayağı galatasaray 11'indeki 7-8 futbolcudan daha düzgün kaleci.
allah kimseye merve aydın'ı savunmak için kompozisyon yazdırmasın dediğim yarışma.
iyi futbolcu. kendisine verilen suyun değirmeni kimseyi ilgilendirmez. başında aziz yıldırım varken fenerbahçe batmaz. öyle veya böyle adam kulübü mali olarak iyi yönetiyor. kaldı ki 10 milyon bonservis+3.7 milyon yıllık da çok değil nani gibi bir adama.
ulan 33 yaşında yıldız getirince yaşlı diyorsunuz, 27 yaşında getirince pahalı diyorsunuz. nasıl yıldız gelecek lan bu ülkeye? hem 25 yaşında olsun hem senede 2 milyon euroya oynasın hem de yıldız olsun. oldu.
not: galatasaray.
ulan 33 yaşında yıldız getirince yaşlı diyorsunuz, 27 yaşında getirince pahalı diyorsunuz. nasıl yıldız gelecek lan bu ülkeye? hem 25 yaşında olsun hem senede 2 milyon euroya oynasın hem de yıldız olsun. oldu.
not: galatasaray.