Sık geçen başlıklar

patsiga 6

ekşi profili
şu zamanda beyinsiz beyinsiz soru yazanları, hâlâ ekmek peşinde olan erkek-kadın yazarları gördükçe inanasım gelmiyor.
nasıl sağlıyorsunuz bu kafayı lan?
içiyor musunuz evde paso?
nedir tam olarak nasıl kafanız rahatlıyor bu kadar gevşiyorsunuz tünelin ucu gökkuşağı mı sizin oralarda?
fotoğraf koymuş ya lan ciddi ciddi. ahahaha. ve yakışıklı bulunacağına inanarak yapmış. alay ediyor gibi yapmış. çok da önemsemiyor gibi . ahaha.
koyacağın fotoğrafı.. ben gidiyorum.
ıcerigini anlamadığım mağaza. farklı mi giyiniyor bu insanlar? ne saçma . hak savunayım derken komik duruma düşüren ayristirmaniza tüküreyim.
hakikaten anlamadim.