ya adam diz çökmüş birazdan yüzük kutusunu açacak gibi madde madde yazmış ya lan ciddi ciddi ahahaha çal kemancı.
edit: yazım hatası.
Sık geçen başlıklar
patsiga 6
ekşi profilieşiyle arasındaki yaş farkını görünce birçok kişinin kıskançlıktan göt olduğunu zanneden yazarları görmemizi sağlayan durum.
ahahaha yemin ediyorum bu tertemiz kafayla yaşamak çok güzel lan. dünya dümdüz. herkes bizi kıskanıyor. tüm yangınlar mumdan çıkmış.
(bkz: mumdan çıkmış yangın)
edit: oha başlık sahibinin kafası daha güzelmiş.
ahahaha yemin ediyorum bu tertemiz kafayla yaşamak çok güzel lan. dünya dümdüz. herkes bizi kıskanıyor. tüm yangınlar mumdan çıkmış.
(bkz: mumdan çıkmış yangın)
edit: oha başlık sahibinin kafası daha güzelmiş.
şu zamanda beyinsiz beyinsiz soru yazanları, hâlâ ekmek peşinde olan erkek-kadın yazarları gördükçe inanasım gelmiyor.
nasıl sağlıyorsunuz bu kafayı lan?
içiyor musunuz evde paso?
nedir tam olarak nasıl kafanız rahatlıyor bu kadar gevşiyorsunuz tünelin ucu gökkuşağı mı sizin oralarda?
nasıl sağlıyorsunuz bu kafayı lan?
içiyor musunuz evde paso?
nedir tam olarak nasıl kafanız rahatlıyor bu kadar gevşiyorsunuz tünelin ucu gökkuşağı mı sizin oralarda?
fotoğraf koymuş ya lan ciddi ciddi. ahahaha. ve yakışıklı bulunacağına inanarak yapmış. alay ediyor gibi yapmış. çok da önemsemiyor gibi . ahaha.
koyacağın fotoğrafı.. ben gidiyorum.
koyacağın fotoğrafı.. ben gidiyorum.
ıcerigini anlamadığım mağaza. farklı mi giyiniyor bu insanlar? ne saçma . hak savunayım derken komik duruma düşüren ayristirmaniza tüküreyim.
hakikaten anlamadim.
hakikaten anlamadim.