bizim askerlerimiz onlarin memleketinde ölürken onlarin burada umursamazca ve pişkince yasamalari beni sinirlendiriyor.
askere gidebilecek yaşta olan suriyeliler gerekli egitim verildikten sonra topraklarini savunmak icin gonderilmelidir!! yoksa florya sahilinde "suriye" diye tezahurat yaparak* ulkelerine olan sevgilerini gostermis olmuyorlar. onlar florya sahilinde keyif catarken bizim askerlerimiz suriye' de ölüyor! bu irkciliksa, üzgunum ama irkciyim.
05.03.2017 · 28. sıra
aslinda baska bir nick istiyordum
04.03.2017 00:51 ~ 00:53