Sık geçen başlıklar

kor nokta 11

ekşi profili
kendisine özel mesajı kapatıp "daha yandığını görmedim." diyenleri göstermiştir. başka ülkede yaşayamam.

edit: keşke kodu #10e8aa olsaydı.
bulgaristan göçmeni vatandaşlarımızı slav sanan fındık beyinliler var.
onlar osmanlı'nın iskân için yolladığı oğuz türkleri, karaman'dan gittiler. kumral ve sarışın olanları da osmanlı'dan seneler önce giden kumanlar ve peçenekler gibi hun kavimleri. hun dediysem başbuğ atilla'nın devletine bağlı hun türkleri. türkiyeli dersin, nerde dersin? azerbaycan, kazakistan, türkmenistan, özbekistan, kktc, kırgızistan ve özerk türk cumhuriyetlerinde nerelisin diye sorduklarında dersin.

türk olmak çok batıyorsa sık götünü, para biriktir, siktir ol git başka ülkenin vatandaşlığıne geç. kimse sana yalvarmıyor burada kal diye. burası kozmopolit bir ülke değil, burada türkler ve etnik gruplar yaşıyor.