“dolar 10 lira olacah da…” konumundan “amk dolar 10 lira oldu” konumuna gelmemiz 1 yıl, bu konumdan “keşke dolar 10 lira olsa” konumuna gelmemiz ise 1 hafta sürdü. ne diyeyim, yazık oluyor bu çocuklara, üzülüyorum. başkasının çocuğu türkiye’de güle oynaya tatil yaparken türkün çocuğu kombisi yanmayan soğuk evde oturuyor.
Sık geçen başlıklar
burasi kasiyo msn var mi 7
ekşi profilimeksika’da yaşayan bir türk olarak yazılanları okuduktan sonra çıkardığım sonuç: meksikalılar avokado yemeyi bilmiyorlar.
karikatürü zevksiz bulmak, saygısızlık olduğunu söylemek, eleştirmek, kınamak ayrıdır. sansürlenmesini, çizenlere cezai yaptırım uygulanmasını istemek ayrıdır. çizenleri tehdit etmek, fiziksel şiddeti hak ettiklerini savunmak ayrıdır.
birincisi haktır. ikincisi özgürlük düşmanlığıdır. üçüncüsü insanlık düşmanlığıdır.
birincisi haktır. ikincisi özgürlük düşmanlığıdır. üçüncüsü insanlık düşmanlığıdır.
hayattaki üç amacı bmw almak, sosyal medyadan kız düşürmek ve uçaktan ilk önce inebilmek olan türk erkeği ile kıyaslarsak, bana fazlasıyla anlamlı ve rasyonel gelen amaçlardır. zengin biriyle evlenmek dahil.
“o isim hayır dedi!”, “milyonları ilgilendiren değişiklik” gibi tuzak haber başlıklarından bıkıp iki yıl önce siktirettiğim için katılamayacağım kampanya.
hepsi de çok güzeldir. birini göklere çıkarırken diğerini yerden yere vuranlara aldırmayınız.
bununla birlikte bir 3 serisi kullanıcısı olarak:
öncelik sürüş zevki diyenlere 3 öneririm. ayrıca idrive ve navigasyon rakiplerinden başarılıdır.
aile aracı olarak düşünenlere a4 öneririm. içi en ferah, en fonksiyonel, en sessiz, en konforlu olan budur.
lüks isteyenlere c öneririm. kalite algısı en yüksek seçenektir. statü olarak her zaman önde gelir.
bununla birlikte bir 3 serisi kullanıcısı olarak:
öncelik sürüş zevki diyenlere 3 öneririm. ayrıca idrive ve navigasyon rakiplerinden başarılıdır.
aile aracı olarak düşünenlere a4 öneririm. içi en ferah, en fonksiyonel, en sessiz, en konforlu olan budur.
lüks isteyenlere c öneririm. kalite algısı en yüksek seçenektir. statü olarak her zaman önde gelir.
diplomaside "özür" dilediğin zaman, bir kabahat işlediğini ve pişmanlık duyduğunu kabul ediyorsun demektir.
ama yaptığın bir eylemin sonuçlarından memnun olmamakla birlikte kendinde kabahat görmüyorsan ve pişmanlık duymuyorsan o zaman "üzüntü ve taziye" mesajı yayınlarsın.
rusya türk askerlerini öldürdüğü için özür dilemiyor. zaten biz de talep etmiyoruz.
ne günlere kaldık. kimseye karşı zerre kadar yaptırım gücümüz yok ve şamar oğlanına dönmüş durumdayız.
ama yaptığın bir eylemin sonuçlarından memnun olmamakla birlikte kendinde kabahat görmüyorsan ve pişmanlık duymuyorsan o zaman "üzüntü ve taziye" mesajı yayınlarsın.
rusya türk askerlerini öldürdüğü için özür dilemiyor. zaten biz de talep etmiyoruz.
ne günlere kaldık. kimseye karşı zerre kadar yaptırım gücümüz yok ve şamar oğlanına dönmüş durumdayız.