diplomaside "özür" dilediğin zaman, bir kabahat işlediğini ve pişmanlık duyduğunu kabul ediyorsun demektir.
ama yaptığın bir eylemin sonuçlarından memnun olmamakla birlikte kendinde kabahat görmüyorsan ve pişmanlık duymuyorsan o zaman "üzüntü ve taziye" mesajı yayınlarsın.
rusya türk askerlerini öldürdüğü için özür dilemiyor. zaten biz de talep etmiyoruz.
ne günlere kaldık. kimseye karşı zerre kadar yaptırım gücümüz yok ve şamar oğlanına dönmüş durumdayız.
11.02.2017 · 15. sıra
burasi kasiyo msn var mi
10.02.2017 00:03