sözlük yöneticilerine sesleniyorum "kutsal bilgi kaynağı" sloganını lütfen kutsal saçma makaralar kaynağı olarak dönüştürün çünkü her başlık altında sayfalarca komiklikler şakalar yapanları görmekten şahsen bıktım.
başlığın konusuna gelecek olursak amerika rusya'yı uzayda nükleer başlık bulundurmasını kınayacak gibi okudum.
Sık geçen başlıklar
dextare 8
ekşi profilisaraya gidip yalayınca sanatçı ouwwww, ama öbür taraftan yana tweet atınca yandaş sanatçı, hassiktirin ordan.
bir de "sanatçı taraf belli etmez kardeşim"ciler var. ulan sanatçı dediğin adam hükümetin yaptığı her organizasyona davet elinde tuzluk ile koşarken iyi ama sanatçı tarafını sizden yana belirtmeyince "sanatçı tarafsız olur yeaaa".
oldu görürsem söylerim.
alnından öpüyorum seni tolga çevik. sanatçı dediğin susmaz kitleleri yönlendirir "doğru" düşünceleriyle, "yalaka" değil.
bir de "sanatçı taraf belli etmez kardeşim"ciler var. ulan sanatçı dediğin adam hükümetin yaptığı her organizasyona davet elinde tuzluk ile koşarken iyi ama sanatçı tarafını sizden yana belirtmeyince "sanatçı tarafsız olur yeaaa".
oldu görürsem söylerim.
alnından öpüyorum seni tolga çevik. sanatçı dediğin susmaz kitleleri yönlendirir "doğru" düşünceleriyle, "yalaka" değil.
android'in en büyük sorunu apple fanboylarıdır...
mükemmel zamanlama, artık inanıyorum akp ile birlikte hareket ettiklerine.
bu akşam fikret orman için, arsen orman derken arsen lüpen'i değil arsene wenger'i kastettiğini söyleyen dansöz pardon kıvrak mı deseydim yada zenne.
-ohh bugün de beşiktaş'a bok atacak bir başlık açtım şimdi playstation başına geçebilirim.
(bkz: ağlama melis)
(bkz: ağlama melis)
yalnız yönetimden iki kişi çıkıp ve teknik heyetten bu pozisyon üzerine tüm maçı yıkarlarsa ve bunu gs taraftarı yerse kusura bakmayında sahadaki futbol size layık derim.
ayrıca pozisyon faul olabilir ama çok net değil gol verilse kimse neden verdin demez.
ayrıca pozisyon faul olabilir ama çok net değil gol verilse kimse neden verdin demez.
sen cia ile anlaşıp abd'ye yanaşırsan bende benimle oynadığın evcilik oyununu bozarım demiş bir ülkenin daha da yapacaklarının göstergesidir.
tebrikler, ülkeyi bataklıktan alıp bok çukuruna soktunuz...
tebrikler, ülkeyi bataklıktan alıp bok çukuruna soktunuz...