sen de adam olsaydın da ramazan'ın kızıyla kaçsaydın it. gelmiş televzyon'da ağlıyor.
Sık geçen başlıklar
iradeden murad 8
ekşi profilibu vatana çok hizmet ettiler. az bile verilmiş. milli takım olmasaydı babamız kimdi bilemezdik.
savcının suçu yok. ayağa kalk demiş. polis de o kadar geri zekalı ki, sıradan bir vatandaşın gelip kendisine "ayağa kalk" diyebileceğini düşünmüş, "sen kimsin lan sen kimsin?" demiş.
sırf bu geri zekalılığı, meslekten ihraç gerekçesi olabilir. gerisi gereksiz ayrıntı.
sırf bu geri zekalılığı, meslekten ihraç gerekçesi olabilir. gerisi gereksiz ayrıntı.
bir keresinde minibüste şoför, sen ücretini ödedim mi demişti. ben de evet ödedim, isterseniz yanımdaki yolcuya sorun demiştim. yolcu da evet demişti. öyle de bir yaşanmışlık olmuştu.
ben bunlari hürriyet için yazdım.
ben bunlari hürriyet için yazdım.
yapmayin. hiç bulasmayin bu boka.
altyapınıza sıçayım mesajı vermiştir.
kadir başkan...
kadir başkan...
götü kalkık türk kızı politikası yapıyoruz. tek tek deniyoruz, hangisinin yanında iyi hissedersek onunla çıkacağız.
hala anlamayanlar var, ben ona yanıyorum. diyor, bugün 100 lira çektin, 5 yıl sonra o 100 lira kuş olacak, yaşadın.
öyle yapmıyorlar abi. emlak konut gibi playmaker'lar oyunu öyle oynamıyorlar. her sene tefe tüfe farkı diyerek taksitlerin üstüne zam koyuyorlar. veya "taksitleri yeniden düzenleme hakkımız saklıdır" gibi bir madde koyuyorlar sözleşmeye.
yani o taksit sabit kalmıyor. senin diğer bankalardan çektiğin konut kredisinde belki öyle oluyordur, onu bilmiyorum. ama bu emlak bank projelerinde, faiz oranını istediği kadar düşürsün, onlar hepsi hikaye. aslolan enflasyon. yani 6 ayda bir taksitlere yansıyan tefe tüfe farkı.
geçen ağustos'ta 1.100 lira taksitle alınan emlak konut alt gelir grubu dairesi, bugün oldu 1.300 - 1.400 civarı. böyle giderse 2-3 sene içinde 2.000'i geçecek. peki senin maaşın aynı hızla artıyor mu? tefe - tüfe yansıyor mu maaşına?
başka bir örnek. diyelim bu sene aldın, 100 lira taksitle, enflasyon yüzde 10. maaşın da 200. seneye kriz çıktı, enflasyon yüzde 20 oldu. taksitin otomatikman 200 liraya çıktı. peki maaşın 400'e çıkacak mı? üstelik kriz durumunda satışlar da duracak, elden çıkaramayacaksın. vesaire...
senin dediğin gibi olsaydı şimdiye ben alırdım lan.
öyle yapmıyorlar abi. emlak konut gibi playmaker'lar oyunu öyle oynamıyorlar. her sene tefe tüfe farkı diyerek taksitlerin üstüne zam koyuyorlar. veya "taksitleri yeniden düzenleme hakkımız saklıdır" gibi bir madde koyuyorlar sözleşmeye.
yani o taksit sabit kalmıyor. senin diğer bankalardan çektiğin konut kredisinde belki öyle oluyordur, onu bilmiyorum. ama bu emlak bank projelerinde, faiz oranını istediği kadar düşürsün, onlar hepsi hikaye. aslolan enflasyon. yani 6 ayda bir taksitlere yansıyan tefe tüfe farkı.
geçen ağustos'ta 1.100 lira taksitle alınan emlak konut alt gelir grubu dairesi, bugün oldu 1.300 - 1.400 civarı. böyle giderse 2-3 sene içinde 2.000'i geçecek. peki senin maaşın aynı hızla artıyor mu? tefe - tüfe yansıyor mu maaşına?
başka bir örnek. diyelim bu sene aldın, 100 lira taksitle, enflasyon yüzde 10. maaşın da 200. seneye kriz çıktı, enflasyon yüzde 20 oldu. taksitin otomatikman 200 liraya çıktı. peki maaşın 400'e çıkacak mı? üstelik kriz durumunda satışlar da duracak, elden çıkaramayacaksın. vesaire...
senin dediğin gibi olsaydı şimdiye ben alırdım lan.