bir keresinde minibüste şoför, sen ücretini ödedim mi demişti. ben de evet ödedim, isterseniz yanımdaki yolcuya sorun demiştim. yolcu da evet demişti. öyle de bir yaşanmışlık olmuştu.
ben bunlari hürriyet için yazdım.
25.10.2018 · 41. sıra
iradeden murad
24.10.2018 11:05