Sık geçen başlıklar

van adliyesinde savcılara gider yapan polis 2

ekşi'de gör
savcının suçu yok. ayağa kalk demiş. polis de o kadar geri zekalı ki, sıradan bir vatandaşın gelip kendisine "ayağa kalk" diyebileceğini düşünmüş, "sen kimsin lan sen kimsin?" demiş.

sırf bu geri zekalılığı, meslekten ihraç gerekçesi olabilir. gerisi gereksiz ayrıntı.
işin acı tarafı bu polis bu hareketi normal bir vatandaşa yapsaydı başına hiçbirşey gelmeyecekti. hatta bir süre sonra çay içerken "aferim devrem, iyi yapmışsın" diye sırtı sıvazlanacaktı. ama karşı taraf savcı olunca normalde de olması gereken şey oluyor ve adamın hayatı kayıyor.