Sık geçen başlıklar

erdoğan vs kılıçdaroğlu vs boş oy 2

ekşi'de gör
2 sene sonra maasinizla sadece 2 kilo peynir alabiliyor olmak istiyorsaniz bos oy atabilirsiniz.
karşı tarafta ne olursa olsun, ne hata yapılırsa yapılsın koşarak yine tayyip'e oy atacak büyük bir kesim varken tutup da boş oy atma mallığı yapmamız beklenemez. erdoğan gidecek. ülke fabrika ayarlarına dönecek. başkanlık sistemi değişecek. ondan sonra seçtiğimiz arama bakarız. yoldan çıkanı ya yola getiririz ya da yenisini seçeriz. ne yazık ki karşı tarafta bu bakış açısı yok. hak böyleyken seçimi kazanmak istiyorsan ne olursa olsun gidip karşısındakilere oy vereceğiz. içimize sinmese de yapacağız. aksi halde ne olacağı zaten ortada.