benim için 2 metreden sonra her yer okyanus.
Sık geçen başlıklar
sn3x 15
ekşi profilibaşlatmazsanız amınıza koyayım.
olm bizim bir seviye altımız lağımda boğulmak zaten.
neyi kaybetmekle tehdit edebilirsiniz amk?
yaşam mı?
lavrov gelip burada 3 ay yaşasın, o nükleer füzeleri kendi götüne sokarak intihar eder.
savaştaki ukrayna'da market rafları dolu, insanların karnı tok.
bizim çöpten yemek toplayan vatandaşımız var.
sizin savaş dediğiniz olayı bizim burada domaltıp sikerler haberiniz olsun.
olm bizim bir seviye altımız lağımda boğulmak zaten.
neyi kaybetmekle tehdit edebilirsiniz amk?
yaşam mı?
lavrov gelip burada 3 ay yaşasın, o nükleer füzeleri kendi götüne sokarak intihar eder.
savaştaki ukrayna'da market rafları dolu, insanların karnı tok.
bizim çöpten yemek toplayan vatandaşımız var.
sizin savaş dediğiniz olayı bizim burada domaltıp sikerler haberiniz olsun.
bmw kullanmakla değil,
kekoların bmw sevgisiyle ilgilidir.
kekoların bmw sevgisiyle ilgilidir.
sadece mekanik yeterli değil, malzeme teknolojisi diye bir konu var kardeşim.
sma hastaları ile ilgili bu bağış kampanyalarının bir etkisi olmasını umuyoruz ama bahsedilen miktarlarda paranın vatandaşlardan toplananilmesini geçtim devletler için bile çok ciddi rakamlar.
sma tedavisinde kullanılan ilaç firmalarının vicdansızlığı değilse, bu fiyatları bulan ilaçların içinde ne var kardeşim?
uzaylı kanı, yıldız tozu mu?
umarım bu çocukların dertlerini dindirecek genel bir uygulama tüm dünyada başlar günün birinde.
sma tedavisinde kullanılan ilaç firmalarının vicdansızlığı değilse, bu fiyatları bulan ilaçların içinde ne var kardeşim?
uzaylı kanı, yıldız tozu mu?
umarım bu çocukların dertlerini dindirecek genel bir uygulama tüm dünyada başlar günün birinde.
bu nasıl bir ağ atma şeklidir lan!
tanım: hedef daraltmış gençtir.
tanım: hedef daraltmış gençtir.
direkt telefon numarası yazmış birisi o seviyeye geldi mi lan?
zengin erkeklerin yeterli sayıda olmaması.
bizim neslin en çok dizlerinde bulunur.
bu marşın çok enteresan bir tınısı ve büyüsü var.
türk kanı taşımayanlar duyduğunda ya denize dökülüyor ya da kaçıyor sanırım.
edit: bahsi geçen "türk kanı taşımak" ırkçılık, kafatasçılık ya da şovenist bir yaklaşımla telafuz edilmemiştir.
burada bahsedilen "atatürk türkiyesini kabul etmemek"tir.
alınan ve istemeden üzdüğüm arkadaşlardan özür dilerim.
edit2: sabaha kadar ne mesajlar atmış insanlar şaşarsınız.
2 kesim var genel olarak.
1. kesim: kemalizm düşmanlığı adı altında arap götü yalama sevdalıları, bunlara daha fazla dozda izmir marşı dinletmeli ki eşek sikmeyi bırakıp azıcık bir şeyler öğrensinler.
2. kesim: kürtlerden korkup liboşluk yaptığımı sanan sözde milliyetçiler, bunların hepsini 1 tane atatürkçü kürte değişmem.
türk kanı taşımayanlar duyduğunda ya denize dökülüyor ya da kaçıyor sanırım.
edit: bahsi geçen "türk kanı taşımak" ırkçılık, kafatasçılık ya da şovenist bir yaklaşımla telafuz edilmemiştir.
burada bahsedilen "atatürk türkiyesini kabul etmemek"tir.
alınan ve istemeden üzdüğüm arkadaşlardan özür dilerim.
edit2: sabaha kadar ne mesajlar atmış insanlar şaşarsınız.
2 kesim var genel olarak.
1. kesim: kemalizm düşmanlığı adı altında arap götü yalama sevdalıları, bunlara daha fazla dozda izmir marşı dinletmeli ki eşek sikmeyi bırakıp azıcık bir şeyler öğrensinler.
2. kesim: kürtlerden korkup liboşluk yaptığımı sanan sözde milliyetçiler, bunların hepsini 1 tane atatürkçü kürte değişmem.
yasal olarak suç olan bir takım şeyler :(
içinde zeka ve akp'li olmak gibi dev bir tezat bulunduran erkektir.
hayal ürünüdür.
hayal ürünüdür.
3,40 tl 'yi dip sanan mal yazar beyanı.
"gaybı yalnız allah bilir" diyen birinin gelecekle ilgili kehaneti.
(bkz: çelişki)
(bkz: çelişki)