Sık geçen başlıklar
başlatmazsanız amınıza koyayım.

olm bizim bir seviye altımız lağımda boğulmak zaten.
neyi kaybetmekle tehdit edebilirsiniz amk?

yaşam mı?
lavrov gelip burada 3 ay yaşasın, o nükleer füzeleri kendi götüne sokarak intihar eder.

savaştaki ukrayna'da market rafları dolu, insanların karnı tok.
bizim çöpten yemek toplayan vatandaşımız var.

sizin savaş dediğiniz olayı bizim burada domaltıp sikerler haberiniz olsun.
sma hastaları ile ilgili bu bağış kampanyalarının bir etkisi olmasını umuyoruz ama bahsedilen miktarlarda paranın vatandaşlardan toplananilmesini geçtim devletler için bile çok ciddi rakamlar.

sma tedavisinde kullanılan ilaç firmalarının vicdansızlığı değilse, bu fiyatları bulan ilaçların içinde ne var kardeşim?
uzaylı kanı, yıldız tozu mu?

umarım bu çocukların dertlerini dindirecek genel bir uygulama tüm dünyada başlar günün birinde.
bu marşın çok enteresan bir tınısı ve büyüsü var.
türk kanı taşımayanlar duyduğunda ya denize dökülüyor ya da kaçıyor sanırım.

edit: bahsi geçen "türk kanı taşımak" ırkçılık, kafatasçılık ya da şovenist bir yaklaşımla telafuz edilmemiştir.

burada bahsedilen "atatürk türkiyesini kabul etmemek"tir.
alınan ve istemeden üzdüğüm arkadaşlardan özür dilerim.

edit2: sabaha kadar ne mesajlar atmış insanlar şaşarsınız.
2 kesim var genel olarak.
1. kesim: kemalizm düşmanlığı adı altında arap götü yalama sevdalıları, bunlara daha fazla dozda izmir marşı dinletmeli ki eşek sikmeyi bırakıp azıcık bir şeyler öğrensinler.

2. kesim: kürtlerden korkup liboşluk yaptığımı sanan sözde milliyetçiler, bunların hepsini 1 tane atatürkçü kürte değişmem.