Sık geçen başlıklar

arma yann tiersen 29

ekşi profili
yok arkadaş ya , haberin detayında diyor ki ,

" bu duruma tepki göstererek en kısa sürede hastaneye doktor ataması yapılması gerektiğini söyledi. "

hastaneye doktor ataması istiyor, çözüme bak amk , ya bu insanlar neden toplu istifa etti , yanlışları düzeltelim demiyor , personel değişsin yanlışlar devam etsin diyor yani hala

sanki yeni atanacaklar bu şartlar iyileşmedikçe sorunsuz çalışacak
aramızda ki " ne zaman bu kadar kirlendik " diyebilen polyannaları gösteren mevzu

agacım biz zaten hep kirliydik , sadece iletişim kanalları azdı , denk gelmiyorduk korunaklı özel konfor alanlarımızda , artık iletişim çağı adı altında durmadan ulaşabiliyorlar
(bkz: kafa siken dinci zırvaları)

tanım : hayır bu bkz ı kullanmayayım diyorum , arkadaş bu duruma nasıl yorum getirilir bilemiyorum dedirten başlık

hadi sizin dilinizden konuşalım

olm neden bu kuran' da geçen hak hukuk adalet konularından fetvaları kaale almıyorsunuz da , 2022 yılında kılla tüyle uğraşıyorsunuz

neden lan bana bir anlatın merakımı yeneyim
yemin ederim artık çığır açtınız saçmalamakta dedirten başlık

ne yapalım olm biz mi girelim doğumhaneye , hastane basıp oda boşaltıp sizi mi alalım , biz kimiz lan , adam olay yerinden başlık açıyor , saniyesinde, lan dur bi olay bitsin gitsin doğum sorunsuz gerçekleşsin , bi durun lan