yok arkadaş ya , haberin detayında diyor ki ,
" bu duruma tepki göstererek en kısa sürede hastaneye doktor ataması yapılması gerektiğini söyledi. "
hastaneye doktor ataması istiyor, çözüme bak amk , ya bu insanlar neden toplu istifa etti , yanlışları düzeltelim demiyor , personel değişsin yanlışlar devam etsin diyor yani hala
sanki yeni atanacaklar bu şartlar iyileşmedikçe sorunsuz çalışacak
30.09.2023 · 26. sıra
arma yann tiersen
29.09.2023 11:07