Sık geçen başlıklar

17 pratisyen hekimin toplu halde istifa etmesi 1

ekşi'de gör
yok arkadaş ya , haberin detayında diyor ki ,

" bu duruma tepki göstererek en kısa sürede hastaneye doktor ataması yapılması gerektiğini söyledi. "

hastaneye doktor ataması istiyor, çözüme bak amk , ya bu insanlar neden toplu istifa etti , yanlışları düzeltelim demiyor , personel değişsin yanlışlar devam etsin diyor yani hala

sanki yeni atanacaklar bu şartlar iyileşmedikçe sorunsuz çalışacak