evvelki yıl ise 0,85 idi.
allah sonumuzu hayretsin.
salam ve doğa ile...
Sık geçen başlıklar
persona non grata 9
ekşi profiliülkede iyi şeyler de oluyor!
açıkcası ben "seçimler geçtiğimiz haftasonu yapıldı" gibi bir açıklama bekliyordum.
açıkcası ben "seçimler geçtiğimiz haftasonu yapıldı" gibi bir açıklama bekliyordum.
olum ben adamın ismini anmaya korkuyorum,
ne skime videolarını bulup izliyorsunuz?
ne skime videolarını bulup izliyorsunuz?
3,30 küsür nasıl dip lan?
bira migros'ta daha mı ucuz lan?
yanlış bilgi,
kesinlikle de taraflı.
zira, rahmetli yaşasaydı, çoktan analarını ...
neyse ya
kesinlikle de taraflı.
zira, rahmetli yaşasaydı, çoktan analarını ...
neyse ya
ulan gassaray'da duran topların başına sabri reyiz geçtiğinde kendi kendime diyorum ki:
- allahım sen ne büyüksün de bu güzel günleri gösterdin, benden şanslısı var mı ki?
sonra fener maçını izliyorum, duran topları ismail başgan kullanıyor:
- vay be,
diyorum,
- benden şanslıları da varmış!
- allahım sen ne büyüksün de bu güzel günleri gösterdin, benden şanslısı var mı ki?
sonra fener maçını izliyorum, duran topları ismail başgan kullanıyor:
- vay be,
diyorum,
- benden şanslıları da varmış!
kediyi vermeyin,
kızını alın,
bu iş huzur içinde çözülsün.
kızını alın,
bu iş huzur içinde çözülsün.
12.12.2016 tarihinde eşimle beraber çıktığımız alışverişte şahit olduğumuz - daha doğrusu eşimin şahit olduğu- olay.
soğuk ve yağışlı bir sakarya gününde, penti mağazası bakıma muhtaç ve üşümüş olan bu şirin mi şirin köpeğe kapılarını açmış, mağaza içerisinde hem yağmurdan korunmasını hem de ısınmasını sağlıyordu.
eşim önce köpeği mağazaya ait sandı, sorduğunda sokak köpeği olduğu bilgisini aldık. halinden de çok memnun duruyordu kerata.
kendisini biraz sevdikten sonra mağazadan ayrıldık. imkan olsa alıp götürmek isterdi eşim, eminim.
velhasıl kelam,
hala böyle insanların olması çok güzel. kaybolan umutların aslında bir yerlerden yeşereceği inancı veriyor.
zorunlu edit: bahsi geçen firmanın reklamını yapmak gibi bir amaç söz konusu değil.
bu kadar düşmanlığın, şiddetin, ayrımcılığın olduğu bir dönemde bu tarz davranışlara şahit olmak insanı mutlu ediyor.
bu açıdan bakmanızı rica ederim.
zorunlu edit2 : konu ısrarla farklı yöne çekiliyor, o nedenle lokasyonu sildim.
biraz tebessüm edin arkadaşlar, ihtiyacınız var zira.
soğuk ve yağışlı bir sakarya gününde, penti mağazası bakıma muhtaç ve üşümüş olan bu şirin mi şirin köpeğe kapılarını açmış, mağaza içerisinde hem yağmurdan korunmasını hem de ısınmasını sağlıyordu.
eşim önce köpeği mağazaya ait sandı, sorduğunda sokak köpeği olduğu bilgisini aldık. halinden de çok memnun duruyordu kerata.
kendisini biraz sevdikten sonra mağazadan ayrıldık. imkan olsa alıp götürmek isterdi eşim, eminim.
velhasıl kelam,
hala böyle insanların olması çok güzel. kaybolan umutların aslında bir yerlerden yeşereceği inancı veriyor.
zorunlu edit: bahsi geçen firmanın reklamını yapmak gibi bir amaç söz konusu değil.
bu kadar düşmanlığın, şiddetin, ayrımcılığın olduğu bir dönemde bu tarz davranışlara şahit olmak insanı mutlu ediyor.
bu açıdan bakmanızı rica ederim.
zorunlu edit2 : konu ısrarla farklı yöne çekiliyor, o nedenle lokasyonu sildim.
biraz tebessüm edin arkadaşlar, ihtiyacınız var zira.