ulan gassaray'da duran topların başına sabri reyiz geçtiğinde kendi kendime diyorum ki:
- allahım sen ne büyüksün de bu güzel günleri gösterdin, benden şanslısı var mı ki?
sonra fener maçını izliyorum, duran topları ismail başgan kullanıyor:
- vay be,
diyorum,
- benden şanslıları da varmış!
persona non grata
27.02.2017 09:30