sonuna kadar desteklediğim maruzat.
yok öyle hem karnım doysun hem pastam dursun.
Sık geçen başlıklar
dipdip 6
ekşi profili
dahil olduğum, çemkirilen insanlar.
param kadar harcama yapmanın dayanılmaz hafifliğiyle çıkıyorum tüm alışveriş yerlerinden.
nakit taşımamak için de banka kartını kullanıyorum.
sırf bi parayı 10 ay sonra faiziyle ödeyecek olmak, zul geliyor bana.
borçsuz yatıyor, borçsuz kalkıyorum.
avantajları yok değil ancak kullanmanın da övülecek bi tarafı yok.
ekstreler geldiğinde, sanki o alışverişleri sen yapmamışsın gibi ''çok gelmiş bu ay'' demeye başlıyorsun sonra..
param kadar harcama yapmanın dayanılmaz hafifliğiyle çıkıyorum tüm alışveriş yerlerinden.
nakit taşımamak için de banka kartını kullanıyorum.
sırf bi parayı 10 ay sonra faiziyle ödeyecek olmak, zul geliyor bana.
borçsuz yatıyor, borçsuz kalkıyorum.
avantajları yok değil ancak kullanmanın da övülecek bi tarafı yok.
ekstreler geldiğinde, sanki o alışverişleri sen yapmamışsın gibi ''çok gelmiş bu ay'' demeye başlıyorsun sonra..
(bkz: teselli aranan başlıklar)
evliliğin amaçlarından biri de, resmi olarak birbirleriyle yatacak olması değil midir zaten?
avrupai bir ailem olduğum için bizimkiler de ayrı yatıyor. şaka lan şaka. ayrı yatıyorlar çünkü; babam gergedan gibi horluyor.
avrupai bir ailem olduğum için bizimkiler de ayrı yatıyor. şaka lan şaka. ayrı yatıyorlar çünkü; babam gergedan gibi horluyor.
taşlamak yerine, çiçek bırakılan ziyarettir.
miadı dolmuş ilaçları, yeniden ambalajlayıp ''alın amk fakirleri'' edasıyla hayır yapılacakmış gibi bir his var içimde.