evliliğin amaçlarından biri de, resmi olarak birbirleriyle yatacak olması değil midir zaten?
avrupai bir ailem olduğum için bizimkiler de ayrı yatıyor. şaka lan şaka. ayrı yatıyorlar çünkü; babam gergedan gibi horluyor.
24.11.2016 · 25. sıra
dipdip
06:28