Sık geçen başlıklar

evlilikte yatak odasının gereksizliği 1

ekşi'de gör
evliliğin amaçlarından biri de, resmi olarak birbirleriyle yatacak olması değil midir zaten?

avrupai bir ailem olduğum için bizimkiler de ayrı yatıyor. şaka lan şaka. ayrı yatıyorlar çünkü; babam gergedan gibi horluyor.