pes. hayvanın derisi yüzülmüş resmen. klinikte bu hâle nasıl getirmiş olabilirsiniz bu hayvanı ya lanet olsun sizin gibi veterinerlere!
Sık geçen başlıklar
aboulique 13
ekşi profilibekçilerin 10bin lira aldığı ülkede 33bin para değil öncelikle.
ve becerebilseydiniz siz de okusaydınız keşke halkın parasıyla, tutan yoktu.
ha ama siz halkın parasıyla okumayı değil başka şeyler yapmayı tercih edenlerdensiniz gerçi, pardon..
ve becerebilseydiniz siz de okusaydınız keşke halkın parasıyla, tutan yoktu.
ha ama siz halkın parasıyla okumayı değil başka şeyler yapmayı tercih edenlerdensiniz gerçi, pardon..
erkek evde kalmaz demiş arkadaş*
45inde evlenecek birini bulamadığı için annesinin insanlara sürekli "tanıdığın biri var mı?" diye sorduğu, annesiyle yaşayan komşu oğlu mustafa abi bi hayal yani..
50sinde yuva kuramadım diye üzüldüğünü her fırsatta dile getirip beyin tümörü sonucu vefat eden -ki o zaman küçüktüm- komşu muhsin amca da yoktu demek..
33 ve 35 yaşlarında bir türlü evlenecek birini bulamayan çok da isteyen iki mühendis iş arkadaşım taner ve burak da yok mu anlamadım..
örnekler artırılabilir, arkadaş 50sine de gelse kurtlu sperm ürettiği için -ki o spermlerinin çocuk yapmaya elverişli olduğu da meçhul- tüm genç kadınlar kendisinden çocuk yapmak için sırada bekleyecek sanıyor sanırım*
işte tam da bu sebeple erkekler de henüz yüzlerine bakılırken evlenmek çocuk sahibi olmak istemez, ya bulamaz ya bolluktan bir kişiye bağlanmak istemez, sanır ki "sperm ürettiğim sürece bulurum birini". sonra o çok beğendikleri "çıtır kızlar" yüzlerine bakmayıp 'bununla evlensem beş seneye dul kalırım' diye düşünüp istemeyince anlarlar ki kazın ayağı öyle değilmiş*
kabul edin bir ali ağaoğlu bir acun değilsiniz. bal gibi de evde kalırsınız *
edit: işbu entry erkeklerin bu konuda bile üstün olduğunu sanan zihniyet için yazılmıştır. isteyen evlenir istemeyen evlenmez kime ne?
edit2: mesaj kutuma saldıran evde kalmış(!) beyler lütfen sakin olun belki kalmazsınız*
45inde evlenecek birini bulamadığı için annesinin insanlara sürekli "tanıdığın biri var mı?" diye sorduğu, annesiyle yaşayan komşu oğlu mustafa abi bi hayal yani..
50sinde yuva kuramadım diye üzüldüğünü her fırsatta dile getirip beyin tümörü sonucu vefat eden -ki o zaman küçüktüm- komşu muhsin amca da yoktu demek..
33 ve 35 yaşlarında bir türlü evlenecek birini bulamayan çok da isteyen iki mühendis iş arkadaşım taner ve burak da yok mu anlamadım..
örnekler artırılabilir, arkadaş 50sine de gelse kurtlu sperm ürettiği için -ki o spermlerinin çocuk yapmaya elverişli olduğu da meçhul- tüm genç kadınlar kendisinden çocuk yapmak için sırada bekleyecek sanıyor sanırım*
işte tam da bu sebeple erkekler de henüz yüzlerine bakılırken evlenmek çocuk sahibi olmak istemez, ya bulamaz ya bolluktan bir kişiye bağlanmak istemez, sanır ki "sperm ürettiğim sürece bulurum birini". sonra o çok beğendikleri "çıtır kızlar" yüzlerine bakmayıp 'bununla evlensem beş seneye dul kalırım' diye düşünüp istemeyince anlarlar ki kazın ayağı öyle değilmiş*
kabul edin bir ali ağaoğlu bir acun değilsiniz. bal gibi de evde kalırsınız *
edit: işbu entry erkeklerin bu konuda bile üstün olduğunu sanan zihniyet için yazılmıştır. isteyen evlenir istemeyen evlenmez kime ne?
edit2: mesaj kutuma saldıran evde kalmış(!) beyler lütfen sakin olun belki kalmazsınız*
geçen gün evden çıktım
geri döneyim dedim
anahtar yok cebimde
zile bastım
annem halam filan
açtılar kapıyı sağolsunlar
geri döneyim dedim
anahtar yok cebimde
zile bastım
annem halam filan
açtılar kapıyı sağolsunlar
güzel mi bilmem ama gerizekalı ergen kaynadığı kesin.
*ihihi tiş gibiyim(!)
*ihihi tiş gibiyim(!)
bebeğini mahkeme salonuna götürüp kadının iş hayatında uğradığı haksızlıklarla ilgili türlü demeçler verdiği zamanlar küçücük bi soru sormuştum bi konuda panik olup kendisine, nasıl bi yol izlemek gerektiğiyle ilgili.
hani kadın haklarını savunmakta ya, cahillik ettim yakın buldum yazdım.
hiç cevap vermese, ya da "iş konusunu buradan konuşmuyorum" dese bile yeterdi. ama feyza hanım üşenmeden kocaman bi yazı paylaşmıştı, tersleyip küçümseyerek.. asıl niyetim "böyle bi davaya bakar mısınız ya da bildiğiniz birisi var mı acaba?" demekti, yani gayet parasıyla ama ne bedavacılığımı bıraktı o yazıda, ne kurnazlığımı. oysa ben de kadındım, ben de anne adayıydım..
bu sebeple zaten o zamandan beri bir hayli yapmacık bulduğum için şaşırmadığım eski twitlere sahip yeni feminist avukat..
hani kadın haklarını savunmakta ya, cahillik ettim yakın buldum yazdım.
hiç cevap vermese, ya da "iş konusunu buradan konuşmuyorum" dese bile yeterdi. ama feyza hanım üşenmeden kocaman bi yazı paylaşmıştı, tersleyip küçümseyerek.. asıl niyetim "böyle bi davaya bakar mısınız ya da bildiğiniz birisi var mı acaba?" demekti, yani gayet parasıyla ama ne bedavacılığımı bıraktı o yazıda, ne kurnazlığımı. oysa ben de kadındım, ben de anne adayıydım..
bu sebeple zaten o zamandan beri bir hayli yapmacık bulduğum için şaşırmadığım eski twitlere sahip yeni feminist avukat..
türban serbest.
neden?
çünkü yıllardır mağdurlar..türbanın içinde ne var kimbilir diye sorgulamak yok.
neden?
çünkü türbanı var, dini bütün..
pearcing yasak.
neden?
çünkü tüm takılar yasak.
neden?
kopya çekme şüphesi.
kopyalarla kimler sınavları kazandı?
hani bizim yıllardır fetocu dediğimiz için dinsiz ilan edildiğimiz insanlara şimdi "fetöcüler" diyorlar ya, işte o fetöcüler çekti kopyayı da..
fetöcüler ne takar?
türban..
hiç pearcingli fetöcü görmedim..
peki pearcingle kopya çekebilme teknolojisi var mı?
tamam türbanlılar alınsın sınava, peki neden piercingliye cephe alınır?
işte bu tek taraflı adalet sistemidir beni tiksindiren..
neden?
çünkü yıllardır mağdurlar..türbanın içinde ne var kimbilir diye sorgulamak yok.
neden?
çünkü türbanı var, dini bütün..
pearcing yasak.
neden?
çünkü tüm takılar yasak.
neden?
kopya çekme şüphesi.
kopyalarla kimler sınavları kazandı?
hani bizim yıllardır fetocu dediğimiz için dinsiz ilan edildiğimiz insanlara şimdi "fetöcüler" diyorlar ya, işte o fetöcüler çekti kopyayı da..
fetöcüler ne takar?
türban..
hiç pearcingli fetöcü görmedim..
peki pearcingle kopya çekebilme teknolojisi var mı?
tamam türbanlılar alınsın sınava, peki neden piercingliye cephe alınır?
işte bu tek taraflı adalet sistemidir beni tiksindiren..
okulu bitmeden zengin sevgililerinden para tırtıklamak yerine anne babasına güvenen kızdır. çok dert olduysa kendi kızınızı 18inden sonra kapı dışarı edebilirsiniz, hadi büyüdün git artık diyerek..
kızına yaptıklarından dolayı sürekli şikayet ettiği suç makinesine karşı önlem alınmayınca çareyi kökten temizlemekte bulmuş babadır.
baba gibi babadır. tecavüze uğradı diye kızını öldürenlerden değil, her durumda kızına sahip çıkan, korumaya çalışan bu uğurda kendi hayatını karartan babadır..
serbest bırakılması dileğiyle..
baba gibi babadır. tecavüze uğradı diye kızını öldürenlerden değil, her durumda kızına sahip çıkan, korumaya çalışan bu uğurda kendi hayatını karartan babadır..
serbest bırakılması dileğiyle..
şu hayatta en sevdiğim yiyecek tost..
en güzel tostları ben yapıyorum ve yerken hiç bitmesin istiyorum.. psikopatça bağlıyım tost'a.. hintli olsaydım tost'la evlenebilirdim. şu an bile heyecanlandım, psikolojik sorunlarım olabilir..
ve tost yerken magnum reklamlarındaki gibi oluyorum..
en güzel tostları ben yapıyorum ve yerken hiç bitmesin istiyorum.. psikopatça bağlıyım tost'a.. hintli olsaydım tost'la evlenebilirdim. şu an bile heyecanlandım, psikolojik sorunlarım olabilir..
ve tost yerken magnum reklamlarındaki gibi oluyorum..
darp eden şeref yoksunu sırf kıza dokunabilmek için vurmadıysa ben de bi'şey bilmiyorum. evet, babadan oğula nesil bunlar..
"fenerbahçe ve galatasaray'ın olmadığı bir sezonda bile ucu ucuna şampiyon olabilen beşiktaş..." diyen bi arkadaşın fikir yürüttüğü tahminler.
hayır anlamadığım şu, fenerle gassaray; "biz bu sene ligde olmucaz yaaa siz kendiniz yarışın, biz süper olduğumuz için sizi izlicez, böyle takımlarla maç yapamayız" deyip çekildiler de benim mi haberim yok?
ulan zar zor şampiyon oluyosunuz diye beşiktaş'ı kıyasladığınız başakşehirle bile birinizin arasında 9 diğerinin 11 puan fark var neyin tatavasını yapıyosunuz?..
edit:ayrıca başakşehir'in 2. olması takdir edersiniz ki bizim problemimiz değil, hem 1. hem 2. olunmaz ligde, hangi takım 2. olsa biz onunla mücadele edecektik, keşke daha iyi olsaydınız da sizinle heyecanlı maçlar geçirebilseydik..
hayır anlamadığım şu, fenerle gassaray; "biz bu sene ligde olmucaz yaaa siz kendiniz yarışın, biz süper olduğumuz için sizi izlicez, böyle takımlarla maç yapamayız" deyip çekildiler de benim mi haberim yok?
ulan zar zor şampiyon oluyosunuz diye beşiktaş'ı kıyasladığınız başakşehirle bile birinizin arasında 9 diğerinin 11 puan fark var neyin tatavasını yapıyosunuz?..
edit:ayrıca başakşehir'in 2. olması takdir edersiniz ki bizim problemimiz değil, hem 1. hem 2. olunmaz ligde, hangi takım 2. olsa biz onunla mücadele edecektik, keşke daha iyi olsaydınız da sizinle heyecanlı maçlar geçirebilseydik..
b.kunun rengine bakınca nereye gittiğini anlayacağın durum..