Sık geçen başlıklar
sırf kendisi gibi yavşakların tavrından bile atatürk’ün ne büyük bir insan olduğu anlaşılabilir. asıl sıkıntı türk olup da atatürk’e laf eden beyinsizlerde.
şu dünyada altay’ın kesebileceği bir adam var o da aynı takımın birinci kalecisi amk
herkes kenan piric’i sormuş, tr’ye alalım falan demiş.

gençler bu adam geçen sene küme düşen göztepe’nin ikinci kalecisiydi. bedelsiz olarak aek’ya geçti. hani şu an fb’nin ikinci kalecisi irfancan eğribayat var ya, hah onun yedeğiydi bu.

işte böyle bir futbol ülkesiyiz.
gelirse takımı bırakırım diyen sensin,

geldiğinde protesto edeceğim diyen sensin,

renklilerin gazına gelip ıslıklayan bizden değildir diyen yine sensin.

harbiden gerizekalısınız amk.
benden gslilere tavsiye; sahip çıkın bu adama. bizim zico ve ersun hocada yaşadığımız "sevdiğiniz hocanın ve iyi futbolun göz göre göre bazı yavşaklar tarafından elinizden alınması" olayını siz yaşamayın.