Sık geçen başlıklar
bireysel arkadaşlara göre hava hoş. ne gerek var la şubeye falan demişler. ponçikler sizin için açılmıyor o şubelerin büyük çoğunluğu. hatta herhangi bir bankanın bireysel müşterileri önemsediğini bile sanmıyorum.

1- çek/senet işleri nasıl yürüyecek.

2- kobiler nakit parayı nereden bulacak. (eft istemez o cenah)

3- kobi kredileri için imzalar nasıl atılacak. fotokopiler nasıl alınacak. en uyduruk ticari kredi için dergi imzalıyorsun. kçs denir adına. bu ıslak imzalar nerede muhafaza edilecek.

4- şube atmlerine kim bakacak. bağımsız atm maliyeti inanılmaz yüksektir.

not: bir eski çalışan.

şube kapanma sebebi en başta kira kaynaklı bu arada örnek versem hassiktir çekersiniz de gerek yok yazmaya.