yerine göre patavatsız insandır. gerekmediği yerde konuşmuyor sorulunca net oluyorsa değerlidir.
empati yeteneği olan kimse her zaman her yerde açık konuşmaz.
ben de zamanında taktik maktik yok bam bam bam tarzı bir insandım. zamanla bunun her zaman da iyi bir tercih olmadığına karar verdim.
örnek olarak: iş yerinde sıfır araba almış birinin tercihinin çok yanlış olduğunu biliyorum,yorum yapmam yanlış bir tercih olduğunu söylemem ne bana ne ona bir faydası var. "beğenmiş almışsın hayırlı olsun güle güle bin" demekten fazlası tamamen gereksiz. bence siz de kendinizi bi gözden geçirin derim.
karşı tarafın faydasına olmayacak açık sözlülükten olabildiğince kaçının.
12.03.2021 · 42. sıra
doksanlardakalmisadam
11.03.2021 14:39