Sık geçen başlıklar

yeninickimcokhavali 3

ekşi profili
sahiplenmek için neden göremediğimdir.

niye sahipleneyim aq. sanırsın herkes saray soyundan geliyor.

osmanlı devam etse muhtemelen alelade bir köyünde yaşayan sefil bir hayatım olurdu.

neyse ki atam çıktı ve dedi ki “egemenlik kayıtsız şartsız milletindir.”

ruhu şad olsun
eğer açıklamadaki gibi %50'nin üzerinde yapılan artışa rağmen böyle bir talep ile iş bırakılmış ise burada migros tarafına tu kaka demek biraz abes görünüyor.

bence asıl sorumlu faiz sebep enflasyon neticedir garabeti ile ülkeyi bu hale getiren iktisat ekolü(!)