Sık geçen başlıklar

shiraze 2

ekşi profili
"türk değilmiş"miş. "rejim değişmiş"miş
şaka mısın, cahil misin, trol müsün?
osmanlıda türkler 2. sınıftı, padişahlar tarafından her zaman hor görülüp aşağılanmıştı. yeni moda akp ile türkler yine 2. sınıf. böyle tipleri sahiplenmiyorum.