değiştirdiğimiz ofisimizde kalan eşyaları satmak için girdiğim letgo cehenneminde yaşayarak katıldığım önerme.
aşağı yukarı her üründe şöyle bir diyalog yaşanıyor;
+selam ben zamanidegersiz_23
-merhaba
+ürün hala satılık mı?
-evet
+pazarlık payı var mı?
-olabilir.
+üründ hrhdngi bir hsr vrrmıı??? (otomatik mesaj olmadığı için türkçenin ırzına geçildi)
-yok, temiz, zaten az kullanıldı.
+ tmm alcm 100 tl olrmu? (soru eki olan mi yine bitişik. sıfırı 1.000 tl olan, benim de 350-400 tl'ye koyduğum bir ürün)
- olur hadi tamam (yeter ki satılsın modu)
+ .................
ses yok.
zamanidegersiz_23 muhtemelen başka ürünlerin satıcılarına "hla stlkmı? slm? pzrlkpyı vr mı? krgosizdnmi? slmmmrb, tmms mii? slmmm mrb bn alcmm" gibi sesler çıkartmakla meşgul.
09.12.2020 · 40. sıra
chrysaor
08.12.2020 01:58 ~ 02:01