abimle arabadayız, o kullanıyor, tek yön yolda ilerlerken tam sola dönecekken taksi çıktı karşımıza, zor fren yaptık. abim kornaya basınca da öküz tabii ki "ne basıyön gornaya amuğagoyün" diye bağırdı, abim pencereyi indirmeye başladı, ben sunturlu bir küfür beklerken kendisi lord çocuğu olduğu için "küfür etmesenize beyefendi, başka istanbul yok" deyiverdi...
bu kadar insan yerine konulunca taksici de mala bağladı tabi, resmen jeton yuttu, öküz gibi bize bakıyor, baktım açılacak gibi değil, kapıyı açıp kafayı yukarı çıkartıp "senin köyünün tahtasını si...or...ço..." diye bağırarak taksiciyi fabrika ayarlarına geri döndürdüm.
08.09.2021 · 16. sıra
songan
07.09.2021 00:18