Sık geçen başlıklar

oasis taney 3

ekşi profili
-almanların bişeyi yok ki
-nasıl yok , araba fabrikaları?
-türklerin onlar , sahipleri türk
-bmw, audi,mercedes hepsi türklerin mi yanii.
-evet , ne sandın hepsi türklerin , ama kimse bilmez

diyen gurbetçi dayının bu ülkede oy kullanması ne kadar adil ?