Sık geçen başlıklar

ich habe meine brille vergessen 2

ekşi profili
böyle bir şey olabilir mi acaba?

ülkeyi tek başına yöneten parti acaba sorumlu olabilir mi?

ülkeyi yönetirken har vurup harman savuran anlayışı kim sürdürdü?

edit; bu başlığı hortlatmamın sebebi, trollerin (bkz: ekonomik kriz varsa avm'ler neden tıka basa dolu) gibi başlıklarını solda görmekten sıkılmamdır.

troller gündemin başlıklarını belirliyor, bizler de gündemde tutuyoruz.

gündemde daha çok, (bkz: akp hükümetinin halen istifa etmemesi) gibi başlıkların olması gerektiğini düşünüyorum.