değişiyor. hocasına-oyuncusuna göre değişiyor.
Sık geçen başlıklar
5 büyük ligde sempati duyulan takımlar 6
ekşi'de görarsenal
juventus
real madrid
leverkusen
lyon
bu yazdığım takımları kendimi bildim bileli desteklerim ancak son 5 yılda liverpool, arsenal'in yerini, son 10 yılda ise dortmund, leverkusen'in yerini aldı diyebilirim...
bu sezon da inter'in şampiyon olmasını istiyorum conte'den dolayı o ayrı bir konu.
edit: imla
juventus
real madrid
leverkusen
lyon
bu yazdığım takımları kendimi bildim bileli desteklerim ancak son 5 yılda liverpool, arsenal'in yerini, son 10 yılda ise dortmund, leverkusen'in yerini aldı diyebilirim...
bu sezon da inter'in şampiyon olmasını istiyorum conte'den dolayı o ayrı bir konu.
edit: imla
arkadaşlar, anketimiz sona ermiş bulunmaktadır. milan açık ara farkla birinci gelmiştir. katılımınız için teşekkür eder, bir sonraki anketimizde görüşmek üzere esenlikler dileriz.
nereye kayboldu bu deden leicesterliler? bir zamanlar buralar hep leicesterdi.
italya - as roma (neredeyse fenerbahçe kadar tuttuğum tek takım, 2000-2001 şampiyonluğu & totti & batistuta & cafu)
ingiltere - newcastle united (2000 başı shearer ve bobby robson'ın katkılarıyla)
ispanya - valencia (mendieta'lı loser cl finalisti, sonrasında benitez & canizares & ayala & baraja)
almanya - vfb stuttgart/o şimdi bundesliga 2'de (bayern'le kapışan felix magath & kevin kuranyi'li kadro)
fransa - yok (yıllardır hiçbirini sevemedim)
hollanda - feyenoord (pvh & kuyt & tomasson)
ingiltere - newcastle united (2000 başı shearer ve bobby robson'ın katkılarıyla)
ispanya - valencia (mendieta'lı loser cl finalisti, sonrasında benitez & canizares & ayala & baraja)
almanya - vfb stuttgart/o şimdi bundesliga 2'de (bayern'le kapışan felix magath & kevin kuranyi'li kadro)
fransa - yok (yıllardır hiçbirini sevemedim)
hollanda - feyenoord (pvh & kuyt & tomasson)