cenaze evinde yemek verilmesinin gereksizliği her zaman aklımda yer edinmiştir. şükürler olsun şu gelenekten yavaş yavaş kurtulmaya başladık. insanların bu konuda hassasiyeti arttı son yıllarda.
edit: herhalde herkesin bir travması var bu konuyla alakalı. çoğu entry yemekle alakalı girilmiş. ben dedem için ağlarken milletin pide gömmesi ağır travma yapmış bende resmen. her cenazede aklıma gelir.
03.05.2024 · 34. sıra
sargonreiss
02.05.2024 10:58 ~ 16:10