Sık geçen başlıklar

donut'ın türkiye'de tutmamasının sebebi 4

ekşi'de gör
baklava fiyatına şekerli poğaça almanın saçma olmasıdır.
bizler gibi hamur delisi ve tatlı kültürü de hayli zengin olan bir milletin şekerli olmasından ziyade pahalı olmasından dolayı tercih etmediğini düşünüyorum.
pahalı olmasından başka bir sebep değildir. geçen mahalledeki bir fırının yaptığını görüp sordum. avuç içi kadar donut'ın tanesine 15 lira istedi. kilosu mu diye sorasım geldi. * küçücük şey ya tek lokmada yerim ben onu. nesi 15 lira?