erkek ya da kadın çok homofobik gördüm. "en az bir o kadar sayıda" kalıbını kullanmak isterdim ama malesef bize destek çıkan heteroseksüel sayısı çok az. özellikler erkekler içerisinde daha da az. yine de varlar. var oldukları için bir kere daha teşekkürler.
bazen tek cümlelik desteğin hatta bir mimiğin neleri değiştirebileceğini tahmin bile edemezsiniz.
edit: güzel mesajlarıyla güne mutlu başlamamı sağlayan herkese teşekkür ederim.
25.05.2018 · 50. sıra
symbrom
24.05.2018 00:30 ~ 10:43