Sık geçen başlıklar
''zengin, fakir herkesin bir ay temel askerlik eğitimi almasını uygun görüyorum. böylece bedelli askerlik tartışmaları ortadan kalkar.'' demiş adam gibi adam.

bu kadar ya, ne bedelisi ne zorunlusu. 1 ay verilecek sağlam eğitim yeter de artar bile. çatışmalar zaten profesyonel ordunun işi. helal olsun temel reyize.

umarım bu söylemi meral hanım ve muharrem bey de benimser. 1 aylık temel askeri eğitim yeterlidir.