(bkz: labtop)
hangi ekolden geldiğini az çok tahmin etmişsinizdir diye düşünüyorum.
ayrıca doğrusu labdob olmalıydı.
Sık geçen başlıklar
iki ara bi dere 10
ekşi profiliadam öyle bi sıralama yapmış ki içinde blended scotch'tan malta, burbona, hatta japon viskisine her şey var.
bir sonraki aşamada ise marka yazanlar var. en sevdiği viski talisker'miş, lagavulin'miş, hibiki'ymiş.
kimse de çıkıp yıl ya da çeşit adı vermemiş, verememiş. neden? çünkü insanımız hava atmayı sever, her konuda olduğu gibi viskide de en bilgili olduğunu kanıtlamak ister.
birisi dese ki macallan select oak, glenlivet 15, chivas regal 18, caol ila 16, singleton 15 anlarım.
ben bu konuda yeterince bilgi sahibi değilim ama viski tatmayı ve koleksiyon yapmayı severim. elimde farklı marka ve yıllardan yaklaşık 40 şişe viski var, her hafta birini deniyorum, beğendiklerimden tekrar alıyorum.
blendlerde monkey shoulder fiyat ve aroma açısından bence çok iyi. chivas 12 abartıldığı kadar iyi değil, chivas 18 chivas ailesinde fiyat performans olarak iyi, royal salute içim açısından çok rahat, 25 ise bence gereksiz pahalı ve içimi çok sert. ki blenlderi de blenden malt ve blended scotch olarak ayırmak lazım.
single maltlarda macallan, glenfiddich, glenlivet, glen morangie, singleton, talisker dahil birçok markanın farklı ürünlerini tattım ama hala yorum yapabilecek, bu iyi bu kötü diyebilecek yeterliliğim yok. koku ve tatları ayırabilmek gerçekten tecrübe işi.
burbon ise pek benlik olmamakla beraber, jack daniels yerine jim beam ve hatta jim beam black, bunların yerine de maker's mark tercih ederdim.
bir sonraki aşamada ise marka yazanlar var. en sevdiği viski talisker'miş, lagavulin'miş, hibiki'ymiş.
kimse de çıkıp yıl ya da çeşit adı vermemiş, verememiş. neden? çünkü insanımız hava atmayı sever, her konuda olduğu gibi viskide de en bilgili olduğunu kanıtlamak ister.
birisi dese ki macallan select oak, glenlivet 15, chivas regal 18, caol ila 16, singleton 15 anlarım.
ben bu konuda yeterince bilgi sahibi değilim ama viski tatmayı ve koleksiyon yapmayı severim. elimde farklı marka ve yıllardan yaklaşık 40 şişe viski var, her hafta birini deniyorum, beğendiklerimden tekrar alıyorum.
blendlerde monkey shoulder fiyat ve aroma açısından bence çok iyi. chivas 12 abartıldığı kadar iyi değil, chivas 18 chivas ailesinde fiyat performans olarak iyi, royal salute içim açısından çok rahat, 25 ise bence gereksiz pahalı ve içimi çok sert. ki blenlderi de blenden malt ve blended scotch olarak ayırmak lazım.
single maltlarda macallan, glenfiddich, glenlivet, glen morangie, singleton, talisker dahil birçok markanın farklı ürünlerini tattım ama hala yorum yapabilecek, bu iyi bu kötü diyebilecek yeterliliğim yok. koku ve tatları ayırabilmek gerçekten tecrübe işi.
burbon ise pek benlik olmamakla beraber, jack daniels yerine jim beam ve hatta jim beam black, bunların yerine de maker's mark tercih ederdim.
allah başka dert vermesin kardeş.
--başganım vatandaş rolex submariner bulamıyor.
- rolex submariner bulamıyorlarsa audemars piguet royal oak taksınlar.
edit: marie antoinette'e selam olsun.
--başganım vatandaş rolex submariner bulamıyor.
- rolex submariner bulamıyorlarsa audemars piguet royal oak taksınlar.
edit: marie antoinette'e selam olsun.
köri soslu tavuk yazmışlar. yok elinin köri.
tanım: asla uzlaşılamayacak bir konu.
tanım: asla uzlaşılamayacak bir konu.
sevap işleyeceğim diye günah işlemiştir.
o kadar insanın zamanını çalarak kul hakkına girmiştir.
tanım: beyinsizlik örneği.
o kadar insanın zamanını çalarak kul hakkına girmiştir.
tanım: beyinsizlik örneği.
oh kimse saçı yazmamış lan.
not: kel.
not: kel.
saçma değil gayet yerinde bir iddiadır.
o kaşağı yok mu kaşağı... lan o suçsuz bebenin ölümüne o kadar üzüldüm ki anlatamam. çocuğum lan daha, 7 yaşındayım amk. kardeşim var bi de. kardeşimin başına böyle bi şey gelse naparım diye düşünüp içlendiğimi hatırlıyorum.
çocuklarınıza okutmayın.
o kaşağı yok mu kaşağı... lan o suçsuz bebenin ölümüne o kadar üzüldüm ki anlatamam. çocuğum lan daha, 7 yaşındayım amk. kardeşim var bi de. kardeşimin başına böyle bi şey gelse naparım diye düşünüp içlendiğimi hatırlıyorum.
çocuklarınıza okutmayın.
yetmez. bence alfabeden t harfi de kaldırılmalı. takdir edersiniz ki o da haça benziyor.
antalya itfaiyesi binası önünde nöbet tutuyorum. bi itfaiye aracı yola çıkarsa harekete geçeceğim ben de.
bu gönüllüler kendilerine hiç bakmadan ünlülere giydiriyor ya aklım almıyor. ulan yancılığın, kaypaklığın, dönekliğin, karaktersizliğin kralları ve kraliçesi sizde be.