Sık geçen başlıklar

almanya'nın türkiye'yi kıskandığını zannetmiyorum 1

ekşi'de gör
haber linki

almanyanın ankara büyükelçisinin ( almanya bizi kıskanıyor mu ) sorusuna verdiği yanıt

elin almanını da en sonunda kendimize benzettik ya
adam ciddiye alıp cevap vermiş ya...

hakkını teslim edelim.. tımarhane olarak çok iyiyiz
değil almanya .. herkes kıskanır.. dünyanın en büyük açık hava tımarhanesi