az önce annemi uğurladığım sınav.
ben okumadım anam okusun.
Sık geçen başlıklar
6 yasimdan beri metal dinliyorum 5
ekşi profili
eleştiri alınca herkesten tek tek hesap soranların bir sıralar kaptan olduğu milli takımda "kötü oynadığımız zamanlarda istediğiniz her şeyi söyleyebilirsiniz." demiş futbolcu.
adamsın. teşekkürler.
adamsın. teşekkürler.
saçmalıktır.
şu aq ülkesinde 10 kişiden 7'si fem'e, 7'sinden 4'i de ağbilere ablalara gitti. gitmeyen de fem'in kitaplarını alıp çalıştı sınavlara. yine aynı ülkede bundan 5-6 sene öncesine zaman gazetesi 2 milyon satıyor, tiraj rekorları kırıyordu. kahvelerinde samanyolu, bugün tv'den başka bir şey izlenmezdi. onu bırak, türkiye'nin en büyük ikinci futbol ligi'nin adı bank asya birinci lig'di be?
sonuç olarak uygar özdemir, eğer bank asya'da hesabının olmasıyla cemaatçi olunuyorsa; milletvekilleri dahil devletin tüm kadroları istifa etsin görevlerinden.
şu aq ülkesinde 10 kişiden 7'si fem'e, 7'sinden 4'i de ağbilere ablalara gitti. gitmeyen de fem'in kitaplarını alıp çalıştı sınavlara. yine aynı ülkede bundan 5-6 sene öncesine zaman gazetesi 2 milyon satıyor, tiraj rekorları kırıyordu. kahvelerinde samanyolu, bugün tv'den başka bir şey izlenmezdi. onu bırak, türkiye'nin en büyük ikinci futbol ligi'nin adı bank asya birinci lig'di be?
sonuç olarak uygar özdemir, eğer bank asya'da hesabının olmasıyla cemaatçi olunuyorsa; milletvekilleri dahil devletin tüm kadroları istifa etsin görevlerinden.
hırsızlıktır.
yanlış anlamayın. yurt dışında falan değilim. istanbul'un göbeğindeyim.
bugün vodafone hattıma 3 gb internetli paketimi yenilemek için 25 tl yatırdım. her ne olduysa, ki bu benim hatam değil, vodafone paketimi yenilememiş. hücresel veriyi aktifleştirmemle birlikte 16 tl'yi benden çekmeleri 3-4 dakikalarını falan aldı.
https://pbs.twimg.com/…ia/coyfbxuxgaa_dqd.jpg:large
harcadığım internet ise 1 mb. youtube'da ortalama 2 dakikalık bir video 30 mb. bir mp3 formatlı şarkı 4-5 mb. facebook'a koyduğumuz fotoğrafların en dandiği 3 mb.
hatta şu taşak geçtiğimiz disketler vardı ya, onlar bile 1.5 mb.
sözün özü, geçirebildiğine geçirmeye çalışan vodafone umarım bu hatasından dönüp yarın beni arayacak. aramazlarsa da başka bir operatör ile yoluma bakacağım.
edit: virgül ile nokta arasındaki farkı bilmeyen dalyarakları göstermiş hırsızlık olmuştur aynı zamanda. hep hırsızın yanında olun ya, ne güzel.
1 gb değil de 1 mb olduğunu şuradan görebiliyoruz: http://i.hizliresim.com/x4oon6.png
16.5 tl azmış bu arada. para kolay kazanılıyor zaten aq yerinde, değil mi?
yanlış anlamayın. yurt dışında falan değilim. istanbul'un göbeğindeyim.
bugün vodafone hattıma 3 gb internetli paketimi yenilemek için 25 tl yatırdım. her ne olduysa, ki bu benim hatam değil, vodafone paketimi yenilememiş. hücresel veriyi aktifleştirmemle birlikte 16 tl'yi benden çekmeleri 3-4 dakikalarını falan aldı.
https://pbs.twimg.com/…ia/coyfbxuxgaa_dqd.jpg:large
harcadığım internet ise 1 mb. youtube'da ortalama 2 dakikalık bir video 30 mb. bir mp3 formatlı şarkı 4-5 mb. facebook'a koyduğumuz fotoğrafların en dandiği 3 mb.
hatta şu taşak geçtiğimiz disketler vardı ya, onlar bile 1.5 mb.
sözün özü, geçirebildiğine geçirmeye çalışan vodafone umarım bu hatasından dönüp yarın beni arayacak. aramazlarsa da başka bir operatör ile yoluma bakacağım.
edit: virgül ile nokta arasındaki farkı bilmeyen dalyarakları göstermiş hırsızlık olmuştur aynı zamanda. hep hırsızın yanında olun ya, ne güzel.
1 gb değil de 1 mb olduğunu şuradan görebiliyoruz: http://i.hizliresim.com/x4oon6.png
16.5 tl azmış bu arada. para kolay kazanılıyor zaten aq yerinde, değil mi?
adı fenerbahçe ile anılınca korkudan futbolu bırakmış top ezici.
sonunun rvp'ye benzemesinden korkmuş diyollağ...
sonunun rvp'ye benzemesinden korkmuş diyollağ...