suriye operasyonunu bahane edip, savcıya ifade vermeyen, duruşmaya gelmesi gerekirken 1 gün öncesinde mazeret raporu alıp eski silah arkadaşlarının karşısına çıkmamak için mahkemeye dahi çıkmayan bir korkak olarak tarih kendisini yazacaktır.
yazılı ifadelerine de bakarsanız öyle kahraman falan olmadığını darbe gecesi boyunca lojmanında saklandığını görürsünüz.
Sık geçen başlıklar
laodikya 8
ekşi profilibu medya, bu ysk, bu yargı düzeni, bu devlet imkanlarıyla açılış ayağına il il gezen ve tarafsız olması gereken cb ile referanduma giderek demokratik bir sonuç almayı bekleyenleri üzen anket sonuçları.
bu memlekette demokrasi felan yok. artık aklınıza sokun.
rejimi değiştirmiyoruz rejim cumhuriyet diyorlar ya hani. suriye ve iran'a bakın orada rejim ne.
-suriye arap cumhuriyeti.
-iran islam cumhuriyeti.
bu ülkelerin ismi de cumhuriyet.
yani mesele şekil olan cumhuriyet değil içerik olan demokrasiydi. bu ülke demokrasiyi çoktan kaybetti.
bu memlekette demokrasi felan yok. artık aklınıza sokun.
rejimi değiştirmiyoruz rejim cumhuriyet diyorlar ya hani. suriye ve iran'a bakın orada rejim ne.
-suriye arap cumhuriyeti.
-iran islam cumhuriyeti.
bu ülkelerin ismi de cumhuriyet.
yani mesele şekil olan cumhuriyet değil içerik olan demokrasiydi. bu ülke demokrasiyi çoktan kaybetti.
esad'ın sahipleri diye ingilizlere küfretmiş. esad'ın sahibi putin oğlum. maçan yiyorsa "dostum putin"'e küfretsene.
2 tane türk askeri de cayır cayır yandı ama onu haberlerde söyleyemediniz bile adiler. ışid'in yaktığı askerlerden oy devşirilmiyor di mi?
esnafın dolar bozdurma meselesini ne kadar ciddiye aldığını gösteren video
videonun absürd tarafını geçtim. gülüp geçersin manyak çok memlekette. asıl abuk tarafı adam ihracatçı. ama bundan sonra bütün ticareti tl ile yapacağız diyor. yani satışlardan memlekete döviz kazandırmayacağız artık diyor.:) böyle cengaverlere de rabbim çantalar dolusu para kazandırıyor işte.
lan dolarla yap getir memlekete de yine boz bozacaksan amk malı. sen getirme o getirmesin ondan sonra dış güçler, küresel komplo doları yükseltip bizi yıkmaya çalışıyorlar vs vs. memlekette dolar kalmazsa tabi yükselir s.k kafalılar ya.
videonun absürd tarafını geçtim. gülüp geçersin manyak çok memlekette. asıl abuk tarafı adam ihracatçı. ama bundan sonra bütün ticareti tl ile yapacağız diyor. yani satışlardan memlekete döviz kazandırmayacağız artık diyor.:) böyle cengaverlere de rabbim çantalar dolusu para kazandırıyor işte.
lan dolarla yap getir memlekete de yine boz bozacaksan amk malı. sen getirme o getirmesin ondan sonra dış güçler, küresel komplo doları yükseltip bizi yıkmaya çalışıyorlar vs vs. memlekette dolar kalmazsa tabi yükselir s.k kafalılar ya.
chp tarafından 6 ay önce özel yurtların denetimi ile ilgili araştırma komisyonu kurulmasına dair verdiği
önerge
bu önergeyi hayır oyu verirken kalkan ellerdeki kan lekesi çıkmaz sayın milletvekilleri.
bu sayın vekillerimiz 12 çocuğun can verdiği saatlerde neye evet demiş bir de ona bakın.
vekillere çift maaş yasası
dün akşamdan beri, tüm iktidar borazanı gazetecilerin ağzında 'sorumlular en ağır şekilde cezalandırılsın' vs vs. bunun açılımı şudur;
"adana'da dayısı olmayan bir kaç memur işinden edilsin, biz talan düzenine devam edelim"
yoksa haşa meclis'teki vekillerimizin ya da yürütmenin ne gibi bir sorumluluğu olabilir böyle bir olayda.
önerge
bu önergeyi hayır oyu verirken kalkan ellerdeki kan lekesi çıkmaz sayın milletvekilleri.
bu sayın vekillerimiz 12 çocuğun can verdiği saatlerde neye evet demiş bir de ona bakın.
vekillere çift maaş yasası
dün akşamdan beri, tüm iktidar borazanı gazetecilerin ağzında 'sorumlular en ağır şekilde cezalandırılsın' vs vs. bunun açılımı şudur;
"adana'da dayısı olmayan bir kaç memur işinden edilsin, biz talan düzenine devam edelim"
yoksa haşa meclis'teki vekillerimizin ya da yürütmenin ne gibi bir sorumluluğu olabilir böyle bir olayda.
tamamı "türkiye hiçbir dönemde bu kadar özgür, huzurlu, rahat, olmamıştır" şeklinde olan r.tayyip erdoğan beyanı.
(bkz: agam bizimle eyleniyi)
(bkz: agam bizimle eyleniyi)
kendisi ile fenerbahçe'nin de ilgilendiği yazılmış. 6 maçta sıfır çekmek istemiyorum derken fenere cevap yollamis olabilir. *