Sık geçen başlıklar
cüneyt özdemir'in bir haberci gibi değil de bir ergen gibi konuşup, üslupsuz şekilde karşısındaki ile muhatap olduğu yayındır. iktidar isimlerine gelince sayın x, y bey diye ciddileşirken iktidar karşısındaki tüm isimlerle ciddiyetsiz şekilde konuşması ciddi rahatsız edici.

ülkede habercilik öyle bi seviyede ki habercinin cüneyt'ine kaldık.