cüneyt özdemir'in bir haberci gibi değil de bir ergen gibi konuşup, üslupsuz şekilde karşısındaki ile muhatap olduğu yayındır. iktidar isimlerine gelince sayın x, y bey diye ciddileşirken iktidar karşısındaki tüm isimlerle ciddiyetsiz şekilde konuşması ciddi rahatsız edici.
ülkede habercilik öyle bi seviyede ki habercinin cüneyt'ine kaldık.
10.11.2020 · 3. sıra
goga
09.11.2020 01:21