3-5 yıl futboldan men edilmesi gereken takım yine 6 maçla kurtulmuş.
fifa bizi siktir etse de rahatlasak amk.
Sık geçen başlıklar
peder hose 7
ekşi profilifenerbahçe'nin sadece vakıfbank'a değil maçı anlatan spikere de koyduğu maç.
kasımpaşa'nın atağı yardımcı hakemin hatalı bayrağı ile kesildi eyvallah da, "kasımpaşa'nın golünü vermediler" diye iddia etmek nasıl bir kafanın ürünüdür acaba?
orta hakem düdük çalınca kaleci altay dahil herkes oyunu bıraktı, kasımpaşalı oyuncu devam etti ve herhangi bir müdahale ile karşılaşmadan topa vurdu ve kaleye girdi. kuş beyinliler de "gol güme gitti" diyor.
akıl büyük nimet azizim.
orta hakem düdük çalınca kaleci altay dahil herkes oyunu bıraktı, kasımpaşalı oyuncu devam etti ve herhangi bir müdahale ile karşılaşmadan topa vurdu ve kaleye girdi. kuş beyinliler de "gol güme gitti" diyor.
akıl büyük nimet azizim.
hakemin mesafe bilgisinin yerlerde süründüğü maç.
penaltı noktasının yaya uzaklığı 9.15 ama hakem olacak arkadaş, yayın yarım metre ilerisinden kullanılan serbest vuruşta, barajı penaltı noktasının önüne kurduruyor.
penaltı noktasının yaya uzaklığı 9.15 ama hakem olacak arkadaş, yayın yarım metre ilerisinden kullanılan serbest vuruşta, barajı penaltı noktasının önüne kurduruyor.
abisinin adı tahir mahir olan kişi. o nasıl isimdir arkadaş? sanki ebeveynleri koyacak isim bulamamış da en sonunda "ya tahir mahir bir şeyler koyalım gitsin" demişler gibi.
ondan sonra "akepe niye bu kadar oy alıyor" diye beyin sikiyorsunuz.
mantığa bak, türban takan, başörtülü kadınlar en fazla gündelikçi olabilirmiş, lüks arabalara binmeye, güzel evlerde oturmaya hakları yokmuş. memleketin tapusu sizin sanki amk, sizden başka kimsenin yaşamaya hakkı yok.
aldığınız nefese, tükettiğiniz oksijene yazık.
mantığa bak, türban takan, başörtülü kadınlar en fazla gündelikçi olabilirmiş, lüks arabalara binmeye, güzel evlerde oturmaya hakları yokmuş. memleketin tapusu sizin sanki amk, sizden başka kimsenin yaşamaya hakkı yok.
aldığınız nefese, tükettiğiniz oksijene yazık.