Sık geçen başlıklar

türbanlının jeep kullanmasını içime sindiremiyorum 1

ekşi'de gör
ondan sonra "akepe niye bu kadar oy alıyor" diye beyin sikiyorsunuz.

mantığa bak, türban takan, başörtülü kadınlar en fazla gündelikçi olabilirmiş, lüks arabalara binmeye, güzel evlerde oturmaya hakları yokmuş. memleketin tapusu sizin sanki amk, sizden başka kimsenin yaşamaya hakkı yok.

aldığınız nefese, tükettiğiniz oksijene yazık.