Sık geçen başlıklar

dubrovnick 5

ekşi profili
yıllar yıllar önce tezin bitmesine bir ay kala yanan harddisk yüzünden başıma gelen durum. o dönemde bulut, harici disk gibi depolama alanları da yoktu. neredeyse tamamını yeniden yazdım. kan, gözyaşı, alın teri... hiç kolay olmadı ama değdi.. sabredin kardeşlerim.
99 depreminde gölcükte yüzlerce gördüm.. ama en zoru ablam ve kardeşimin öldüğünü görmekti. diğer hepsini unuttum da onların soğumuş bedenlerini unutamadım.. minicik bedeni upuzun yatırmışlar.. sapsarı ipek saçlarını okşadım kardeşimin, ablamın elini tuttum buz gibi.. morlukları vardı başını çarpmış miniğim.. ablam ezilmiş yaralanmış ağlamış yanaklarında izi.. bir ömre yetecek acıyı bir gecede yaşadım, yaşadık... ruhumun ateşi söndü bir daha da ısınmadı yüreğim...