(bkz: ekrem abi)
Sık geçen başlıklar
radyasyondan kosarak kacan adamin oglu 6
ekşi profilidoğru demiş. yüz kızartacak hiçbir şey içermeyen bir konuşma
askerliği iş bitirme, amirlere saygı olarak görüyormuş da insanlara çok şey kattığını düşünüyormuş yarrama bak. o zaman kadınların hiçbiri askerlik yapmadığı için amirlere saygıyı falan öğrenemediğinden dolayı işe alınmaması lazım. bir yandan apaçık cinsiyetçilik de içeren bir açıklama bu. umarım iş hayatında daha fazla barınamaz bu şerefsiz adam.
https://twitter.com/…rkan/status/836835785710186498
daha düzgün türkçe yazamayan adamlar başbakan danışmanı oluyor ve biz de onlardan medet umuyoruz resmen. ne hallere düştük. "bin ali yıldırım" yazarken türkçe zayıflığından mı yoksa başbakanıyla alenen taşşak geçmek için mi yazdığını anlayamadığım tweet'tir. ahahahahaah ben başbakan olsam direkt kovardım bu adamı
daha düzgün türkçe yazamayan adamlar başbakan danışmanı oluyor ve biz de onlardan medet umuyoruz resmen. ne hallere düştük. "bin ali yıldırım" yazarken türkçe zayıflığından mı yoksa başbakanıyla alenen taşşak geçmek için mi yazdığını anlayamadığım tweet'tir. ahahahahaah ben başbakan olsam direkt kovardım bu adamı