gazlı ve öfkeli
Sık geçen başlıklar
mimarishvili 5
ekşi profili“ödemeler nargile ile mi ?” sorusu akıllara gelmiştir.
ruhsar izlediğim yıllardı. nedense çok dizi seçeneğim yoktu. ama şu an düşünüyorum da türkiye öyle bir diziyi nasıl kabul etmiş. şeytan,cennet,cehennem vs . eski laik günleri özlüyorum.
böyle bir oluşum kuralım ve birbirimize destek olalım. sayıca az olduğumuzu düşünüyorum ne yazık ki.
edit: bir whatsapp grubu kurduk ancak sadece gruptan çıkmayacak sürekli bağlantıda kalacak gerçekten burada bulunmaktan gocunmayacak insanları almak istiyorum. benimle iletişime geçin
destek için
http://www.1tl1umut.com/
edit: bir whatsapp grubu kurduk ancak sadece gruptan çıkmayacak sürekli bağlantıda kalacak gerçekten burada bulunmaktan gocunmayacak insanları almak istiyorum. benimle iletişime geçin
destek için
http://www.1tl1umut.com/
ya tamam öldürüldü de kim öldürdü bir de onu söyleyin de bir tepsi baklava hazırlatıp gönderelim.