Sık geçen başlıklar

mimarishvili 5

ekşi profili
ruhsar izlediğim yıllardı. nedense çok dizi seçeneğim yoktu. ama şu an düşünüyorum da türkiye öyle bir diziyi nasıl kabul etmiş. şeytan,cennet,cehennem vs . eski laik günleri özlüyorum.
böyle bir oluşum kuralım ve birbirimize destek olalım. sayıca az olduğumuzu düşünüyorum ne yazık ki.
edit: bir whatsapp grubu kurduk ancak sadece gruptan çıkmayacak sürekli bağlantıda kalacak gerçekten burada bulunmaktan gocunmayacak insanları almak istiyorum. benimle iletişime geçin

destek için

http://www.1tl1umut.com/