Sık geçen başlıklar

90'lar deyince akla gelenler 1

ekşi'de gör
ruhsar izlediğim yıllardı. nedense çok dizi seçeneğim yoktu. ama şu an düşünüyorum da türkiye öyle bir diziyi nasıl kabul etmiş. şeytan,cennet,cehennem vs . eski laik günleri özlüyorum.