böyle bir oluşum kuralım ve birbirimize destek olalım. sayıca az olduğumuzu düşünüyorum ne yazık ki.
edit: bir whatsapp grubu kurduk ancak sadece gruptan çıkmayacak sürekli bağlantıda kalacak gerçekten burada bulunmaktan gocunmayacak insanları almak istiyorum. benimle iletişime geçin
destek için
http://www.1tl1umut.com/
09.05.2018 · 9. sıra
mimarishvili
08.05.2018 09:38 ~ 20:35