Sık geçen başlıklar

tam bir hanfendi is back 4

ekşi profili
eski sevgilim eldiven ve bot dahil, hepsini giyer beni de arkasına tiril tiril yazlık elbiselerle açık ayakkabılarla bindirirdi. birinde e5 otobanı üzerinde bu şekilde sağ sol makas atarak seyrederken şunu düşündüm , ben burda değil kaza yapmak hafifçe düşsek en iyi ihtimalle ağır yaralanır en kötü ihtimalle ölürüm.. bu adamı bu kadar seviyor muyum cidden? ayrılmaya karar verdiğim andır. bir kez bile de arkama bakmadım. kız arkadaşını motora ekipmansız bindiren öküzdür, hayvandır, şerefsizdir.
malesef tadı çok ama çok kötü olan yiyecektir.

afedersiniz ama beni de süt ve damla çikolaya karıştırıp kısık ateşte pişirseniz ve üzerime muz ceviz ekleseniz benim de tadım güzel olur.